Trening personalny z trenerem

Trening personalny z trenerem personalnym znajduje coraz większe zainteresowanie.

Dzięki treningowi personalnemu z trenerem osiągasz optymalnie najszybsze i najskuteczniejsze wyniki sportowe, bazując na wiedzy i doświadczeniu trenera.

Przez lata starałem się poszerzacz swój zakres wiedzy, aby móc kompleksowo, bezpiecznie i skutecznie pomagać swoim podopiecznym w realizacji ich celów zdrowotnych, sylwetkowych i sportowych.
Trening personalny poprzedzony jest wywiadem, aby ułożenie planu żywieniowego i treningu uwzględniało twój obecny stan zdrowia, doświadczenie i umiejętności treningowe, oczekiwania, możliwości czasowe i sprzętowe. Całość jest dobierana zawsze indywidualnie.

Uważam, że dobry trener to taki, który:

  • posiada wiedzę z zakresu: rehabilitacji sportowej, fizjologii i biochemii wysiłku, biomechaniki, anatomii, biologii
  • posiada wiedzę z zakresu: teorii sportu, psychologi, dietetyki sportowej i klinicznej, odnowy
  • umie zmotywować do działania i zmiany nawyków na lepsze
  • zapisuje, kontroluje i analizuje obciążenia treningowe, aby móc zastosować umiejętną periodyzację
  • dokonuje okresowej analizy składu ciała, postawy i sprawności dla oceny progresu działań
  • korzysta ze stopera w czasie treningu do mierzenia długości przerw (o zgrozo mało, który trener to robi!)
  • jest na bieżąco z wiedzą, stale się szkoląc

Celem współpracy ze mną może być poprawa twojej sylwetki, wyniku sportowego lub kondycji. Coraz częstszym jest stosowanie treningu personalnego, jako forma terapii leczenia bólu, powrotu do formy po kontuzji i poprawy postawy. Aby trening był formą terapii dobór zestawu ćwiczeń i ich intensywności powinien uwzględniać bieżący stan zdrowia i możliwości wysiłkowe pacjenta. Korzyścią aktywności fizycznej jest poprawa nastroju, wzrost energii. Wraz ze wzrostem siły i poprawą sylwetki wzrasta też pewność siebie.
Aktywność fizyczną w tym trening personalny pod opieką trenera, wykorzystuję się skutecznie w leczeniu wielu chorób ( w tym:  cukrzycy typu 2, insulinooporności, osteoporozie). Trening znajduje zastosowanie również do odzyskania sprawności po okresie bezruchu czy też rekonwalescencji po kontuzji. Obniżenie triglicerydów, cholesterolu LDL, ciśnienia krwi, wzmocnienie pracy serca i wzrost jego wydolności to kolejne zalety ukierunkowanego treningu.

Jeśli masz za cel poprawę zdrowia, sylwetki lub swoich możliwości wysiłkowych, skontaktuj się ze mną i skorzystaj z pierwszego darmowego treningu*. Sprawdź czy odpowiada ci mój warsztat i jakość pracy.

Trening personalny prowadzę w Warszawie.

* – po podjęciu decyzji o kontynuacji współpracy, trening liczony jest w ramach wybranego pakietu.

Rodzaje realizowanych treningów personalnych

Trening poprawy cech motorycznych

Podniesienie wytrzymałości VO2MAX, siły, szybkości, skoczności

Trening terapeutyczny

Po kontuzji, korekcyjny postawę, w leczeniu bólu

Trening poprawy sylwetki

Odchudzający, na masę i rzeźbę mięśniową, korekcyjny postawę

Trening kobiet w ciąży i po porodzie

Po okresie min. 6 tygodni od porodu

Etapy działania

1

Wywiad

2

Pomiary testy

3

Trening

4

Okresowa kontrola

Masz pytania lub wątpliwości? Napisz do mnie!

Call Now Button